233

Jag gillar Foki. Man blir så himla glad när man läser hennes blogg. Och den är så söt. Och hon är så söt. Oscar får ett väldigt drömmande ansiktsuttryck så fort han ser hennes blogg. Spännande, säger jag.

Åh, så coolt! Jag läser aftonbladet, och äntligen, äntligen börjar världen bli perfekt. Äntligen har maffiabossar börjat hota med att bussa sin krokodil på folk som är olydiga.

"Ja, nu är det bäst att du gör som jag säger, annars kommer Krocko här att komma och kramas med dig. Moahaha..."

Jag tycker att det är roligt i alla fall. Fast stackars lilla krokodil som bara får vinindränkta italienare att knapra på. Fy tusan.

Bjuder på en (dålig, jag vet) bild som visar hur peppad jag var på att plugga matte. Tjoho.



Gud vad roligt. Ligger och lyssnar på Asta Kask. Dags att gå tillbaka till sina rötter så här på hösten.

Nu tänkte jag nog smyga till mig lite ostkrokar och ha en myskväll alldeles för mig själv. Igen. Det lät roligt och mysigt första gången jag sa det, men desto fler gånger jag säger det desto mer tragiskt blir det. Suck.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0