238

Sista lektionen. Kom igen. Kämpa! Geografi. Jag hittar inte mitt häfte, så jag har inte särskilt mycket att göra. Fortsätter lyssna på Daft Punk och slutar om en timme.

Jag är så galet trött! Men jag har i alla fall lämnat en lapp till skolsköterskorna om att jag vill mäta mitt järnvärde. Det kanske är därför jag är trött jämt. Hade ju varit skönt om man kunde vara lite piggare i alla fall.

Funderar nästan på att ta mig en tupplur här i soffan utanför klassrummet. Men jag tror inte att det skulle vara särskilt uppskattat av läraren. Och att somna så här öppet är ju nästan att skrika "Kom och rita i mitt ansikte! Stjäl mina skor! Häll vatten i mitt ansikte!".
Så jag kanske inte ska göra det.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Carro

Adina, jag tror ingen hade vågat varken rita på dig eller hällt vatten i ditt ansikte :p

2009-09-25 @ 21:57:54

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0