243

Okej, nu är jag hemma igen. Tog ett jävla bra tag, eftersom jag gick klockan elva, eh? Men det var lätt värt det" Så himla skönt att ha Sara som kan färga hår. Superproffset på riktigt ju. Färgningen blev super, men jag ids inte lägga upp någon bild ikväll, får bli imorgon istället.

"Men... Får jag klippa lite grann..?"
"Eh... Hur menar du med lite grann? Jag vet att det är ojämnt, men det spelar ju ingen roll när det har torkat och lockar sig. Du tänker väl inte göra som en av de där elaka frisörerna när man var liten som sa 'Nejdå, jag klipper bara en liten centimeter' och sen ryker hela håret?"
"Hm... Nej. Men får jag klippa?"
"Ja, jag vet inte riktigt. Jag vill ju att det ska bli långt."
"Men jag klipper bara lite grann!"


Och på den vägen gick det. Visst skulle det vara roligt om jag nu skrev att "Sen tog hon fram rakapparaten..." Men så var det naturligtvis inte. Hon klippte en centimeter här och där för att jämna ut det, som hon så fint uttryckte det.

Men jag är redigt trött nu, kan jag meddela. Stina-Lee har fått mig att lyssna på Lisa Nilsson igen, och det är så himla avslappnande!
Städa imorgon, sova nu.
Låter bra.
Ciao!


Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0