249

Oj oj oj, nu är kvällen slut för min del. Känner mig som en aprikos i skallen (nytt uttryck, det ni!) och är helt vansinnigt matt i kroppen. Ska bli himla skönt att sova.

Det är alltid kul att träffa en människa och lära känna henne, har jag lärt mig ikväll. Har haft himla roligt, trots att vi bara hann se en film av tre. Men som Emma sa, då har vi i alla fall en anledning att träffas fler gånger. Vi måste ju faktiskt se klart alla filmer, annars blir det ju fånigt.

Sitter och lyssnar på Guns N' Roses och känner nostalgikänslorna bara flyga. Guns N' Roses är sommar och sena nätter och varma dagar och spontanitet. Så himla skönt.

Men nu ska det få bli slut med mina trötthetsfilosoferingar, och så ska jag gå och lägga mig.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg :)<3

Kolla gärna in min !!

2009-09-27 @ 08:37:17
URL: http://wilmu.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0