250

Godmorgon? God eftermiddag? Godkväll? Ja, det är nu jag vaknar i alla fall. Tog ett tag att somna igår, så det här är så länge jag har sovit. Kanske inte så smart med tanke på att jag har skola imorgon, men sover man så sover man. Ställde en klocka på tolv, men det fanns inte en chans att jag hade klivit upp då.

Ligger och lyssnar på ingen annan är Markoolio! Åh såna nostalgikänslor. Jag älskar Spotify. Spotify gör ledsna människor till lyckliga människor.

Undrar vad man ska hitta på idag, hm? Har diskuterat lite med Oscar (som påstår att pizza inte är ett alternativ till middag, pytt!) och kommit fram till att det blir kycklinggryta med ris ikväll. Nom nom. Mitt förslag var fläskfile med potatiscrisp och vitlökssås, men det fanns tydligen inte heller på kartan.
Det finns ingen respekt kvar för söndagsmiddagar. Morr.

Men receptet på kycklinggrytan kommer upp senare, promise!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0