254

Kom precis hem efter en promenad till Maxi. Köpte någon form av mysko medicin till min hals som känns som ett brinnande inferno. Fruktansvärt jobbigt. Och sjukvårdsupplysningen betedde sig som gud vet vad när vi ringde dit. Enligt mig har de betalt för att ge råd på ett trevligt sätt, men det höll tydligen inte satkärringen på andra sidan luren med om.

Borde egentligen gå och lägga mig eftersom jag har skola imorgon, men med tanke på att jag klev upp runt fyra på eftermiddagen var jag inte alls särskilt peppad på att sova. Faktiskt.

Usch, medicinen är hemsk... Är nåt pulver som ska lösas upp i vatten och ärligt talat, det smakar skämt saltvatten. Huvaligen.

Äckligaste medicinen du någonsin varit med om?
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommer du inte till skolan imorgon kommer jag att komma hem till dig, och bokstavligen DRA dig till Östra.



.. nej, okej, who am i kidding. Det skulle jag inte våga göra.

2009-09-27 @ 22:32:27
Postat av: Carro

och det var jag som skrev det där, ja

2009-09-27 @ 22:32:49

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0