255

Uäck... Har nästan lyckats få i mig all medicin. Kan ärligt talat inte säga om det blev så mycket bättre i halsen. Men vi får väl se imorgon om det har blivit bättre.

Enligt Oscar så är det hög till för mig att gå och lägga mig, och jag antar att han har rätt. Men jag är inte det minsta trött! Jag har ju bara varit vaken i sex, sju timmar, och på den tiden har jag inte gjort mycket. I alla fall inte mycket som skulle kunna göra mig trött. För en promenad till Ica Maxi är inte särskilt ansträngande egentligen.

Usch. Ont i huvudet nu också. Verkligen inte min dag idag. Borde ha klivit upp klockan tolv när klockan ringde, men då var jag alldeles för trött. Ynk!
Buona sera.


Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0