256

Min müsli är jättegod. Den smakar som en blandning av körsbär och mandelmassa. Oscar vägrar äta den, mer till mig! (Start Vilda Bär, heter den tydligen.)
Morgonen ser kall och jobbig ut. Vet inte riktigt vad jag ska ha på mig och känner på mig redan nu att det kommer att bli stressigt att hinna med bussen.

Slutar klockan ett idag, det ni! Funderar på att ta en tur på stan efteråt och leta efter den där förbannade födesedagspresenten. Kan ni ge mig tips på vad tusan jag ska ge en tjugotreårig datanörd? För jag kommer sannerligen inte på något.

Kanske äta middag hos mamma ikväll, hm? Då slipper ju faktiskt jag laga mat. Detta tåls att fundera på.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: musse

Start är awsome! Har dock aldrig ätit den som heter vilda bär eftersom jag saknar jordgubb för mycket:(

2009-09-29 @ 12:00:12

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0