260

Oj, vad dåligt med uppdateringar idag! Men jag kan kompensera/förklara varför nu när jag kommit hem!

När jag slutade (11.40, awesome!!) for jag ner på stan och träffade Oscar. Vi snurrade omkring på stan och kollade i butiker, allt för att puckot ska komma på vad han ville ha i födelsedagspresent. Det gjorde han naturligtvis inte. Men jag fick lite idéer om hur själva dagen ska se ut i alla fall. Hihi, jag älskar Tiimari, världens bästa butik.

Anyhows. Sedan fastnade vi på en bänk i Rådhusparken, dividerandes om huruvida vi skulle äta eller fika. Jag hade varit inställd på att fika hela dagen, typ en macka med brie och salami, och till det någon mumsig paj eller kaka. Men när Oscar nämnde mat fick jag ett sånt jäkla sug efter skräpmat!

Så det slutade med att vi satte oss på Megazone och käkade var sitt skrovmål istället. Jag måste säga, så här i efterhand, att jag inte är särskilt förtjust i deras pommes frites! Sprang dessutom in på Frasses och köpte en smältost, eftersom det inte finns på Megazone. Smältost är sjukt underskattat.

Megazone hade för övrigt klätt om sina biljardbord, så numera ser de ut så här:



Gult kändes jättekonstigt. Biljarbord ska alltid vara gröna!

Sedan så insåg jag ju att det bara var en timme kvar tills jag skulle vara hos Sara. Och då kändes det ju helt menlöst att åka hem innan dess.

Det var det längsta jävla parti Munchkin (ett nördspel) som jag någonsin har spelat i hela mitt liv! Oh my god! Helt jävla sanslöst! Om man tar lång tid på sig brukar det ta ungefär två timmar. Och så har det tagit lång tid. Vi spelade i fyra timmar! Fyra jävla timmar!

Puh. Jag vann inte. Men jag var nära rätt många gånger.

Så nu är vi äntligen hemma. Oscar var över till David och spelade TV-spel, men kom och hämtade mig för att jag skulle slippa gå själv. Snällt va?
Men det här är anledningar till att jag inte har kunnat blogga. Har varken haft tid eller internet. Så nu vet ni det!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0