261

Nej, nu måste jag faktiskt sova. Känner mig inte alls trött men kommer nog att somna som en sten när jag väl slappnar av. Och jag ska upp runt sju fy fan...

Ynk. Jag ska börja försöka gå och lägga mig runt nio istället. Tragiskt, men välbehövligt. Jag som alltid är så jävla trött.

Kom ihåg: Kolla upp det här med järnbrist!

Imorgon blir det till att åka till mamma och äta middag, samt försöka förklara exakt varför jag inte börjat med samhällskunskapsarbetet ännu. Jag har nämligen ingen aning om vad jag ska göra. Men jag ska inte snöa in på det, jäklar! Jag ska ju sova!

Buona sera!

Kommentarer
Postat av: [sofia - foto & design]

Hejdu!

Måste bara säga att du har en grymt fin blogg! :D

Vad gör du idag?

Kram!

2009-09-29 @ 10:24:21
URL: http://sofiawahlby.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0