266

Så var man hemma igen. Maten hos mor min bestod av fisk med kräftstjärtar och champinjoner tillsammans med ris. Nom nom. Fick även mina nya linser av pappa som kom förbi, gud vad skönt! Har velat ha nya linser hur länge som helst nu, men det är alltid något som har kommit ivägen.

Pratade även med paranteserna om möjligheten att få lite ekonomisk hjälp med en resa till Frankrike, och pappa verkade väl inte alltför avigt inställd. Vi får hålla tummarna helt enkelt!

Ikväll tänkte jag nog inte hitta på särskilt mycket. Men jag måste hinna duscha! Kanske göra det nu, innan jag blir för trött... Hm. Fast jag håller på med det där attans skolarbetet! Tror att jag försöker göra så mycket som möjligt det, och av den språksociologiska studien jag håller på med, och sedan hoppar jag in i duschen!

Men jag behöver er hjälp! Vi ska snart sätta igång med ett FN-rollspel där jag ska föreställa en delegat från Ryssland. Vad i helvete ska jag ha på mig?! Strikt klädsel gäller, men jag vill ju ändå att det ska synas att jag är from mother Russia, liksom. Så hjälp mig nu!

прощай!

Kommentarer
Postat av: musse

http://www.rodastjarnan.com/

http://www.armyshopen.se/

http://www.soviet-propaganda.com/



Mest militärt, men det borde finnas något som kan passa sig in på en sådan roll:)

2009-09-29 @ 20:06:02
Postat av: Glim

Hårknut eller svinrygg är ett måste. Du får ta bilder på resultatet och visa oss :)

2009-09-29 @ 21:44:41

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0