267

Blir ni höstdeppade? Alltid när hösten börjar närma sig börjar folk bli ledsna och klagar över hösten (utom Rabies). Kan det inte vara så att fine, man är inte lika pigg när det blir mörkare, men att hösten på något sätt har blivit en ursäkt för att vara deppad?

Att man på nåt vis rättfärdigar sin jävla deppighet och trötthet med att "men det är ju höstdepressionen..."

Och alla hälsokostaffärer och resebolag tjänar multum.

Men jag är ju också en sån där. En sån där höstdeppis. Usch och fy. Men jag ska försöka bättra mig den här hösten/vintern! Visst att jag har gått i ide, men jag kan göra det på ett positivt sätt. En sån här mysig vintertjej som bakar bullar och myser med tekoppar. Det ska jag minsann bli!

Men nu ska jag sova. Jag är så jävla duktig, jag ska kunna gå i skolan imorgon ta mig fan! Naturligtvis kommer jag börja nicka till där runt 14 ändå, men det kanske inte känns lika jobbigt att ta sig upp på morgonen i alla fall?

Buona sera!

Kommentarer
Postat av: Erika

Hur har din dag varit ? :D

2009-09-29 @ 21:59:15
URL: http://erikavikstrom.blogg.se/
Postat av: Adam

Höstdeppression? Det är ju på hösten man blir pigg ju! Däremot vårdeppen...

2009-09-29 @ 23:27:15
Postat av: sofie

fin blogg :)



rösta på mej i veckans blogg?

ja är nummer 3 :)♥

http://myzaans.blogg.se/category/tavlingar.html

kram

2009-09-30 @ 10:54:30
URL: http://misssofiiee.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0