269

Oscar gör pannkakor! Visst är det mysigt! Och jag har precis satt in nya linser, himmel så skönt!

Håller på med mitt Spotify, jag har ju nyligen fått en egen användare, annars har jag bara snyltat på Ez. Jag vet inte riktigt hur det funkar, men jag listar nog ut det förr eller senare, tror jag. Håller just nu på att fylla min playlist som heter "Nostalgi". Än så länge innehåller den bara Markoolio, men jag ska väl slänga in mer saker där allt eftersom.

Ez har tydligen kollat upp flygpriser! Jag blir mer och mer taggad! Hon säger så här "Marseille tur retur 29 okt - 3 nov 2150/ person". Det lät väl inte så farligt, right? Får vidarebefordra till paranteserna.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0