272

Den otroligt glamourösa middagen idag bestod av köttbullar och pulvermos. Nom nom. Denna delikatess äts framför TV'n och Thats 70's Show. Amagad, jag vet att ni vill vara som mig!!
Sorry. Bloggskada.

På en timme ungefär blir det att sätta sig på bussen hem till mamma, ska ju spendera natten där. Ska försöka plugga så mycket som möjligt, eftersom jag tror att jag har italienskaprov imorgon. Inte så säker. Eller jo, rätt så säker. Och så ska jag väl börja på min analys av The Picture of Dorian Gray. Jag är en relativt tråkig människa.

Men jag har ju långhelg! Ledig fre-lör-sön-mån! Awesome! Tips på vad man kan göra? Funderar på att åka ut till Oscars pappa och se om han kan få mig att förstå matten. Men det kändes inte supperoligt. Så ge mig några roliga tips!

Förresten, jag har fastnat på min "Nostalgi"-playlist på Spotify. Vad tycker du är nostalgisk musik?
Ciao!

Kommentarer
Postat av: musse

Surfin bird är ju tvungen.

Summer of 69 är ju nostalgi.

Sen alla andra sommardängor som någonsin gått på radio -.-

2009-09-30 @ 18:51:53

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0