275

Nej hörni alla barn, nu ska jag faktiskt sova. Tänkte göra det för ett himla bra tag sedan, men sedan fastnade jag med att hjälpa syrran med läxan och sedan fastnade jag med att läsa alla tusen bloggar jag följer. Som vanligt avslutar man med Foki så att man är glad mot slutet.

Så slipper man tänka på det nya bloggbråket som precis kommit igång åh gud vad kul... Jag förstår inte riktigt hur de orkar. Eller okej, jo, det gör jag. Fatta att tjäna pengar på att sitta och spy ur sig galla över någon? Så jävla awesome. Jag skulle aldrig sluta blogga.

Förresten, har inte Kissie börjat bli lite lat med uppdateringen på senaste tiden, hm?

Sleeping time, buona sera!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0