87

"Run this town"
http://www.youtube.com/watch?v=yVA-xTBeHyM

Jag har fastnat för den. Mycket på grund av kläderna och stämningen i videon. Men det är ganska spännande kontraster bland deras röster också. Jag har inte bestämt mig för huruvida jag gillar Rihannas röst eller inte, den är väldigt speciell. Oscar påpekar att Kanye West inte håller tempo i låten. Jag vet inte riktigt, har aldrig varit särskilt musikalisk av mig.

Men nu har jag börjat skriva igen. Jäkligt nöjd. Kanske inte över materialet i sig, men över att jag har börjat igen. Så nu skänker jag er mitt första skrivna ord på ett halvår. Jag är förtjänt av en stor applåd.

Jag undrar om vi någon dag

kommer att kollidera

Dunsa in i varandras

ideal

Och våra vibrationer

darrar

När de störs av en ojämn rytm

 

Mina vibrationer

genomströmmas av

kärlek, lyktor, asfalt

Puls

Jag vill inte ha dem

offtrack

Puls

Min, din,

Jag vill inte att de ska

krocka

 

Puls

Vibrationer

Kan växa sig så stark

Expandera och fokusera

all kraft

på en enda punkt

 

Puls

Kan växa sig så stark

Mina vibrationer

aldrig offtrack

Fokuserar

Och uppslukar


Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0