88

Börjar bli dags att sova nu faktiskt... Tror inte att det blir någon skola imorgon heller, känner mig fortfarande förkyld. Och visst har man sett alla fina affischer som sitter klistrade på allt och alla? "Gå inte till skola eller arbete om du känner dig sjuk". Nejdå, jag är duktig och smittar ingen, om det nu skulle vara Den Nya Influensan. Men det är det inte, det är en förkylning. Men man vet väl aldrig (ja, jag är hemligt glad över att slippa skolan).

Jag ska nog på konsert anyhow. Oscars föräldrar ska sjunga, samma uppträdande som de vann en stor tävling i Rom med. Det kommer att bli kul, få komma ut och inte bara ligga framför TV'n och datorn hela dagarna.
Ett bevis på hur mycket jag sitter på datorn är faktiskt min onlinetid på darkside.se
Den är uppe i... 11 h 16 minuter! Bara det är löjligt. Till mitt försvar måste sägas att det inte är elva aktiva timmar, jag loggar bara inte ut när jag gör andra saker.

Sova! Jag fick ett galet shoppingsug, men det får vänta till den 25'e då jag får min lön. Suck. Night!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0