90

Okej, nu har jag i alla fall lyckats ta på mig lite kläder, ätit frukost och tagit alla miljoner mediciner. Lotta for för en liten stund sedan för att äta lunch (Lunch? Vid den här tiden?) och träna på Iksu. Hon är så uppåt och energisk den flickan. Inte alls som jag.
Nejdå, jag sitter och slökollar på Discoverys "Dödlig fångst" medan jag läser nyheterna på vk.se

För sjuk för att gå till skolan, men för pigg för att ligga hemma och inte göra någonting. Jag vill göra något av den här dagen, jag vill göra något av alla mina dagar. Men idag händer nog ingenting före klockan sju, då vi ska på konserten. Ska klä upp mig, det var länge sedan känns det som. Hade jag haft en kamera ahde jag gärna visat resultatet, men så är då inte fallet. Kameror är dyra saker och ingenting man köper för sitt studiebidrag.

Håller fortfarande på med jobbsökandet. Det går fruktansvärt dåligt. Det finns faktiskt en hel del jobb i Umeå, men ingenting som jag är kvalificerad för att ta. Har du nys om nåt jobberbjudande? Skriv till mig! Jag är desperat! Jag gör (nästan) vad som helst!
Ge mig jobb!
Ciao!


Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0