91

Nu sitter jag och Oscar och kollar på vänner, har lagom roligt. Sedan blir det wok! Nom nom.

Det enda jag egentligen tänkte skriva var att jag är less på att ha en blogg som ser ut som alla andras, som är plain och rosa och ingenting. Så först bad jag Oscar fixa den, men han var inte riktigt så insatt i html som jag trodde. Så det får bli Carro istället. Ska nog lyckas ta mig till skolan imorgon så att hon får sätta sig och fippla. Photoshop- inga problem. Gick jag media i tre år så ska jag väl attans i mig klara det. Men html? Vem kom på detta satans avgrundsverktyg?

Nej, jag hoppas på att Carro ska lyckas fixa till hur det ser ur häromkring i alla fall. Fast jag har för lite fantasi, jag har ingen aning om hur jag vill ha det. Förslag?

Ciao.

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0