96

Goddagens igen. Iddes inte ta med mig laptopen till skolan, utan tänkte att jag skulle vara snäll och lämna den hemma till Ez. Halvvägs till bussen insåg jag att det finns en stationär dator i lägenheten. Jaja. Det är i alla fall därför jag inte lyckats blogga något idag!

Efter skolan mötte jag upp Ezther på stan, gick omkring och kollade lite i butiker, och där var de! Skorna! Hade jag haft en kamera hade jag visat upp dem, de små sötnosarna. Är väldigt nöjd med dem, kommer att använda dem varje dag! Och billiga var de också, underbart.
Gick runt och handlade lite småsaker, ansiktskräm och dylikt. Insåg att "attans i mig, det är snart vinter, då måste man återfukta sig!" och köpte på mig massa sådana prylar. Jag anser det vara en investering, men jag tror inte att min plånbok håller med.

Något som den inte heller håller med om var nog att jag bjöd Ez på mat efter det. Gick till Rhodos. Rhodos var förut ett sunkigt, ganska folktomt ställe i Sagagallerian, men nu är ägaren ingen mindre än vår egen Steve Galloway! Det var faktiskt riktigt härligt. Snygg inredning, avslappnad atmosfär och Thats 70's Show på TV'n. Jag och Ez konstaterade att man kan faktiskt vara sociala i pauserna, man behöver inte konversera bara för att man går på restaurang med varandra.
Vi fick maten fort, det var mumsigt, relativt billigt. Jag är nöjd.

Nu tror jag faktiskt att jag och Ezther ska plugga. Eller, det var i alla fall vad vi sa att vi skulle göra. Vi måste minsann ta oss i kragen!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0