99

Alright, nu är vi hemma igen. Vi tog oss aldrig till Nordmaling, men det var roligt ändå! Vi susade runt lite här och var med fönstrerna nere och Lady Gaga på högsta volym. Awesome.
Ez säger att jag bloggar ofta för att jag inte har något liv. Jag älskar henne, ärlighet är underbart.
Nu håller vi på och skär upp morötter och gurka för att ha tillsammans med tacodip, och sen har jag ingen aning. Jag antar att vi kommer att sitta och slötitta framför TVn, kanske sjunga lite, prata lite lajv... Who knows? Vi plockade up vår vän Adam på Ålidhem, ingen vet varför. Men nu sitter han där, vid köksbordet! Jag tror att han blandar bibelcitat och genusvetenskap, men jag lyssnar inte så aktivt.

"Män kan skilja på ont våld och gott våld. Kvinnor ser bara våld."
Vad säger ni om det? Vettigt citat?
Ciao.

Kommentarer
Postat av: Jimmeh

As I was saying, ALONEEEEE, typ. Samt, du verkar inte ha något liv :p Jag säljer jobb till den som bjuder på mest godis

2009-09-04 @ 02:01:21
Postat av: Adam

Vill bara notera att mitt citat i sin tur var något jag citerade ur en dokumentär vi fick se på kursen.



Inte mina åsikter.

2009-09-04 @ 11:12:48

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0