707

Och så var påsklovet slut. Skola imorgon. Usch, vad hemskt det känns. Och jag har massageprov i veckan, har verkligen inte pluggat så mycket som jag borde.

Idag har jag funderat på skor! Jag är så less på att hasa runt i vinterskor, och börjar fundera på vilka ballerinaskor jag ska köpa. Har tagit fram lite alternativ!



Såna här har jag faktiskt varit och tittat på i butik, och de verkar väldigt bekväma. Det är nästan som baddräktstyg.


Men de här är ju lite coolare. De liknar mina nuvarande, men de börjar bli för slitna för en säsong till.


Fast det här känns ju ganska häftigt. Jag har ju så jäkla mycket svarta kläder, svarta väskor och svarta skor, så det börjar väl bli dags att slänga in lite mer färg.


De här är ju inte lika färgglada, men de är ju något annat än svart. Och de var himla söta.


Men jag skulle gärna vilja ha ett par i den här stilen. Finns ett par jättefina på Åhlens för 199 kr, fast de här helt svarta. Skitsnygga.




Och så vill jag ha ett par riktigt jävla diabetessöta skor. Kanske inte just såna här, men ni fattar grejen. Gärna med prickar och rosetter liksom.

Men men, godnatt!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0