742

Då har man haft sin andra skoldag, imorgon är det tre lektioner och sen helg! Himmel, se skönt. Känns bra att första veckan var en kortvecka, trots att alla lektioner verkligen har kickstartat. Läser följande kurser den här terminen:

- Texkommunikation A
- Litterär gestaltning
- Psykologi B
- Samhällskunskap C
- Svenska B
- Filosofi A
- Religion A
- Naturkunskap B

(Så mamma nu vet du vad jag pysslar med. Har inte skolkat en enda lektion. Än :P)

Skulle ju egentligen läsa Engelska C (bytte till Samhällskunskap C), men jag kände att jag inte ville pyssla så jäkla mycket med formell engelska. Engelska blir på något sätt bara rutinjobb, och jag tycker inte att det är så roligt längre. Nöjer mig nog med att läsa till och med B-kursen. Fast jag kanske skulle kunna tenta bort Engelska C? Men du, det var ju en himmelsk idé. Det ska jag kolla upp imorgon. Då blir det en extra kurs för mig, men det borde jag väl kunna klara av.

Sovmorgon imorgon, chill!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0