613

Blev en mysig kväll men vänner, men med ett ganska tidigt avslut. Kom hem för ett tag sedan och ansåg att nu är det alla hjärtans dag, så Oscar fick sitt Big Size-pack med Snickers. Han blev glad, då blev jag glad.

Ska väl gå och lägga mig nu så att jag orkar med imorgon! Ska fira min födelsedag med familjen och är sjukt taggad. Pappa har lovat rökt lax. Nog för att jag fyller år på måndag, men lillebror fyllde år i torsdags så vi firar ihop hos farmor imorgon. Känns himla kul faktiskt.

Har färgat håret ikväll, lagom rött. Skulle gärna vilja att det blev lite ljusare i längderna men jag har så mörkt i botten att det inte riktigt går. Så blir det när man haft körsbärsfärgat i alla dessa år!

Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0