541

Nu har skolan börjat igen, så det är väl bara dags att börja engagera sig igen. Ingen mjukstart här inte heller. Talövningar på italienska och fotoredovisning. Jag är sjukt taggad på nästa filmprojekt, där vi ska välja ett område inom film. Typ reklam eller musikvideo and so forth.
Har absolut bestämt vad jag vill göra, men jag gillar att hålla saker hemligt. Carro blir så frustrerad då.

Men när vi ska hålla på med det där attans filmprojektet så har jag två problem. Ett, jag vet inte riktigt hur det tekniskt sett funkar med området jag valt. Och två, skolan har uppenbarligen bara fyra videokamror på 2000 elever. Så Ez, vad säger du om att filma lite smått?

Ciao!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0