561

Jag är vansinnigt sugen på att åka söderöver och slippa kylan och mörkret. Har aldrig riktigt känt så förut, på vintern, men nu känner jag absolut så. Vi kanske hoppas på något i 18-årspresent?

Fyllde på min mp3 med massa ny musik igår. Fast ny och ny är väl att ta i. Eftersom min stationära dator inte har fungerat på år och dar har jag inte tillgång till min musik som finns på den hårddisken, så jag har fått hålla till godo med Oscars musik. Och det mesta som jag kan lyssna på där är nostalgisk musik, typ E-type och Joakim Hillson. Musik som jag lyssnade på när jag köpte min första stereo, när jag gick i tvåan.

Kanske fokusera på lektionen, kanske.

Kommentarer
Postat av: Anonym

SÅ SÅ SÅ VACKER UTAN SPACKEEEEEEL ATT DU INTE KAN FÖRSTÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ JU MER DU KLADDAR JU MER DU SABBAR SLÅ DIG FRIIIIIIII OCH GÅÅÅÅÅÅÅ.



nanananan. heheh

2010-01-19 @ 13:01:27
Postat av: Carro

justja. den var från mig. hade lite tråkigt

2010-01-19 @ 13:01:55

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0