629

Okej, jag ska gå och lägga mig nu, men eftersom jag har en kamera nu tänkte jag bjuda på lite bilder. I framtiden ska jag väl försöka beskära dem så att det inte är så jäkla mycket dead space i bilderna. Men tre fina bilder blir det innan jag går och lägger mig!



Alright, här har vi soffan som jag har hypat om. Och bord. Och nybakade kakor. Kolla vad huslig jag är!



Och här är the Senzafine herself. Hur praktiskt är det inte att ha en så här stor spegel på badrumsdörren. Okej, men jag tänkte göra en sån här modebloggargrej nu:

Byxor: Köpta på Urkultfestivalen
Linne: Nattlinne jag ärvt av min kusin
Kofta: Fått av en kompis

Försök sno den outfiten du!!!



Och jag valde denna bild för att visa er Ez, tycker den representerade henne väldigt bra (eller okej, jag upptäckte att jag kunde överexponera och använda en funktion som heter fisheye. Men jag tyckte att det var roligt).

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Janne

Betydligt skönare stil och vackrare än alla modebloggare :)Tokigt het tjej och kropp!

2010-03-04 @ 18:37:13

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0