634

Nej, jag känner att jag fortsätter med trenden att gå och lägga mig tidigt. Varvar ner till Bob Marleys Redemption Song.

Jag funderar även på att börja med en grej i bloggen, en serie bilder på Inas olika ansiktsuttryck? Vad säger vi om det? Vill gärna veta.

Men en annan trend som jag tänkte fortsätta med är bilder på snön. Så här kommer två bilder, en tagen utanför lägenheten och en från loftgången. Jag kanske har lite tråkiga bilder, men faktum är att min kamera är så ny att jag inte alls kommer ihåg att jag har den.

Godnatt!





(Och jag försöker att centrera mina bilder, men då blir även texten centrerad, och det gillar jag inte. Men jag ska fortsätta försöka.)

Kommentarer
Postat av: Ina

Jag tycker de skulle vara så sjukt intressant :)

2010-03-04 @ 12:54:13

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0