636

Godnatt! Jadå, godnatt! Fatta att om jag går och lägger mig nu, så kommer jag att kunna sova i typ tolv timmar? Och det är ju helt fantastiskt!

Bilder från idag då, jag håller ju på att bli duktig nu!



Så här fint var det på väg till skolan idag. Blå himmel, sol på väg upp!



Så här såg det ut på idrotten idag. Fan vad nice, det är allt jag har att säga.



Och här har vi... Etan? Etyn? Glykol? Glycerin? Jag vet inte, men det var sånt här vi pysslade med i alla fall. Det var roligt att bygga ihop klossarna. Så roligt har jag det, minsann!

Men men, nu är det sova som är grejen. Jag är ju faktiskt trött eftersom jag har gått och lagt mig vid den här tiden hela veckan. Men nästa vecka, då jävlar är det lov! Och då ska jag fan precis ha vaknat vid den här tiden.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0