640

Okej, eftersom det inte blir mer än så här idag så kör jag en liten bildkavalkad!



Nästa bild i Inas serie!



Lillebror idag i backen med sin vän Lynn (mitt gudbarn).



Jag var också med. Fast jag åkte inte. Backen med sina fem meter kändes inte lika imponerande för mig som för kidsen.



Dagens inköp. Jag är fortfarande tveksam till mascaran, men vi får väl se hur den artar sig.



Kass bild, men det här kör vi på ikväll!



Och övriga som kommer att dela kvällen, Oscar, Ez och Mea. Ni hittar oss på Origo! Efter det har jag ingen aning, men det artar sig väl.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Ilonic

Okej Adina :D



2010-03-07 @ 02:30:32
URL: http://ilonic.blogg.se/
Postat av: Ina

Älskar min japanpose!

2010-03-07 @ 18:25:15
Postat av: Angiie

Hahahhaa! Bara fem månader kvar ja :D men vi har inte ens biljetter än =( men jag ska se om jag kan lura micke till att köpa nu när vi får in lite mer pengar via csn :D



Får börja skriva några få inlägg :D

2010-03-07 @ 21:07:00
URL: http://angiies.se

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0