653

Hemma nu. Idag har det spelats hiskeligt mycket spel på speldagen som arrangerades. Nu är jag jättetrött. Gick hem runt halv tolv för att skriva på hemtentan och höll väl på till strax efter ett. Men nu är jag snart klar och det känns himla nice.

Men jag har fastnat på en fråga, så Lotten, Ina och Carro, om ni ser det här kan ni ju maila det ni svarat på Ö2, så får jag läsa igenom det. Jag fattar inte särskilt mycket alls om kopplingen mellan WTO och Forum Syd. So give it to me.
Eller vad fan, ni andra kan också få hjälpa mig med den frågan:


"Beskriv hur och varför WTO respektive Forum Syd resonerar som de gör. Redogör också för skillnaden i Terms of Trade mellan I och U-länder"


Kräver inga svar, men jag behöver få en hint om vad fasiken som menas!!

Har tagit en del bilder ikväll som förhoppningvis kommer upp på antingen www.lajvnorr.se eller www.freewebs.com/cariadumea

Men nu ska jag till min fina, sköna säng. Jag klev fasiken upp tio för att bära spel till lokalen och fixa i ordning alla stolar och bord, och så har jag varit igång tills nu, halv fyra. Himmel.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Carro

Har börjat på ö2 frågan, men det jag inte förstår: visst ska man förklara lite vad frihandel respektive protektionism är? Eller?



Sedan din fråga:

Men är det inte så att WTO och forum syd tycker om olika grejer? Typ att wto vill ha frihandel och forum syd protektionism? Och att man ska säga varför de vill ha det? Eller förstod du redan det?

2010-03-12 @ 09:32:56
URL: http://cantfindareasonwhy.blogg.se/
Postat av: Carro

Helvete Adina! Jag glömde spara frågorna, de försvann. Satan! Kan du skicka igen?

2010-03-12 @ 14:45:49

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0