666

666... Så vi kör en massa bilder. Typ en miljon. Nästan i alla fall.



Mat. Ibland orkar man inte vara så ambitiös, så då blir det blodpudding.



Och så åt vi indisk middag med Jamilla, Ida, Fredrik, Hanna och Tomas.



Sen satt vi och tog ett glas vin. Pratade om ditt och datt. Visst ser Oscars hår jättekonstigt ut? Det sitter någonting på väggen bakom.



Sen var jag ute hos pappa och grillade!



Jag har sjukt stora solglasögon. Jag gillar dom. Jag brände mig faktiskt när jag satt där i solen. Vid havet.



Jag vet inte riktigt hur min pappa känner inför att vara med på bloggen, och jag tog en massa bilder på honom, men jag har en funktion på kameran som gör bilderna på det här viset. Och det blev himla fint tycker jag! (Grattis pappa!)



Och så fick vi påhälsning av fina Vidar. Och för er som då inte vet så är det Josef och Kims hund.



Och så här såg det ut på idrotten idag. Galet mysigt faktiskt.
Har en del bilder på mamma i hennes nya fina tröja också, men jag vet inte om jag får lägga upp dem. Mamma, får jag det?

Ciao!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0