748

Måste säga att jag håller med Carro i det hon säger om politik. Allt är fan politik just nu. Jag går på debatter, går runt bland valstugor och bokbord, gör både valpejl och valkompass, försöker att objektivt tala om de olika partierna, kommenterar på vk.se, diskuterar med vänner...

OMG!!! Jag har inte pratat om något annat än politik på en vecka. Det är förmögenhetsskatter och SD och EU-samarbete och licensjakt på varg och inkomstskatt och vindkraftverk och Kulturhuvudstad 2014 och RUT-avdrag och GY11 och ungdomsarbetslöshet och betyg från åk 6 och elaka kommunister och NATO och 6-timmars arbetsdag och privatisering av vården och begränsning av friskolor...

Jag fattar inte hur jag lyckats få in allt i den del av mig vi kallar hjärna!!!!
Jaja. Nog har jag bestämt mig i alla fall.
Ciao.

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0