749

Ack o ve. Det fanns en gång, en lyckligare tid.



En tid då jag bakade magnifika sirapskakor i överflöd!



En tid då UnderbaraClara försedde mig med ett fantastiskt recept på äppelpaj.



En tid då jag bakade semlor, ett femtiotal i taget!



Det var en tid för fläskfilé i currygrädde!



En tid för att slappna av och fika med familjen, allt eftersom pappa betalar!



En tid för fantastiska italienska middagar hemma hos lärare!


Fast förmodligen är jag ju bara bitter och sjuk och inser att jag borde använda kameran mer, var mycket mer engagerad i början när jag hade den. Men alla bilder är fina i alla fall!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Carro

Det här är femte gången jag "läser" detta inlägg. Sanningen är dock att jag kollar på bilderna. Allt så jävla gott ut.

2010-09-17 @ 16:34:21

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0